اگر شما با روش‌های اتصال گوشی به ضبط پایونیر با برنامه آشنایی داشته باشید به راحتی می‌توانید گوشی خود را به ضبط ماشین متصل کنید و از شنیدن فایل‌های صوتی خود لذت ببرید. شما می‌توانید به راحتی گوشی خود را از طریق برنامه به ضبط پایونیر خودرو خود وصل کنید.
البته کار با برنامه تنها برای ماشین‌هایی امکان‌پذیر است که بتوان برای آن‌ها صفحه‌ نمایشگر نصب کرد. استفاده از برنامه برای اتصال به ضبط پایونیر بهترین و راحت‌ترین گزینه است. در ادامه به نحوه اتصال گوشی به ضبط پایونیر با برنامه خواهیم پرداخت.


راه‌های پخش آهنگ در ماشین با موبایل


بدون شک برای شما نیز تاکنون این سوال پیش آمده است که چگونه می‌توانیم گوشی خود را به پخش صوتی خودرو وصل کنیم؟ حتما برای شما هم این موقعیت پیش آمده است که بخواهید در خودرو خود به فایل صوتی مورد نظر موجود در گوشی‌تان گوش دهید. اما به دلیل اینکه اسپیکر گوشی نسبت به فضای ماشین ضعیف عمل می‌کند به مشکل برخورده‌اید.
مخصوصا اگر بخواهید با شیشه‌های پایین به فایل‌های صوتی موجود در گوشی‌تان گوش دهید، فقط یک صدای بسیار ضعیف به گوش‌تان می‌رسد. حتی گاهی اوقات اصلا نمی‌توانید صدای فایل مورد نظر را بشنوید. علاوه بر ضعیف بودن اسپیکر گوشی، اگر برای مدت طولانی به یک فایل صوتی با صدای بلند گوش دهید باتری گوشی‌تان خالی خواهد شد.
اما نگران نباشید! به دلیل اینکه اتصال گوشی به ضبط ماشین اندروید بسیار آسان است و شما با طی کردن مراحلی می‌توانید گوشی خود را به ضبط خودرو وصل کنید. در خودروهای پیشرفته قابلیت‌هایی مانند اندروید اتو و کار پلی وجود دارد. شما با استفاده از این دو قابلیت می‌توانید گوشی خود را به خودرو متصل کرده و از طریق صفحه نمایشگر ماشین آن را کنترل کنید.
همچنین در صفحه نمایشگر این ماشین‌ها برنامه‌هایی وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید از این اپلیکیشن‌ها برای پخش موزیک و… کمک بگیرید. در ادامه به شما چند راه برای پخش آهنگ در ماشین با موبایل را معرفی می‌کنیم که از طریق این مراحل به راحتی می‌توانید فایل صوتی مورد نظر خود را از سیستم ماشین گوش دهید.


وصل کردن گوشی به خودرو با کمک کابل USB

وصل شدن گوشی به ضبط با USB


یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اینکه بتوانید گوشی خود را به ضبط خودرو متصل کنید این است که از کابل کمکی یا همان usb کمک بگیرید. امروزه اکثر خودروهای جدید پورت usb دارند. شما به آسانی به واسطه این پورت می‌توانید گوشی و تبلت خود را که اندروید یا ios هستند به ضبط ماشین وصل کنید.
این کابل از طرفی به دستگاه همراه شما و در سمت دیگر به ورودی کمکی سیستم صوتی ماشین شما وصل می‌شود. اگرچه شما با متصل کردن تلفن همراه‌تان از طریق کابل کمکی باید همچنان از تلفن همراه خود برای تغییر آهنگ‌ها توقف و… استفاده کنید‌ اما این روش یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها برای اتصال فوری است.


وصل کردن گوشی به خودرو با کمک کابل AUX

وصل شدن به ضبط با AUX


اگر می‌خواهید که با استفاده از یک روش مطمئن موبایل خود را به ضبط ماشین و متصل کنید، می‌توانید از AUX کمک بگیرید. البته پیاده کردن این روش تنها برای ماشین‌هایی امکان پذیر است که دارای پورت aux هستند. برای خودروهایی که بلوتوث ندارند نیز استفاده از این روش بسیار مناسب است.
شما برای یک اتصال موفق نیاز به یک کابلی دارید که به جک وصل شود. بسیاری از خودروهای جدیدتر دارای جک صوتی کمکی هستند. ممکن است بتوانید جک صدا را روی استریو یا نزدیک آن ببینید. برخی از خودروها مانند هوندا CRV دارای جک صدا در کنسول وسط بین صندلی‌های جلو راست و چپ هستند.
این کابل حدود سه و نیم میلیمتر است و بسیار قیمت مناسبی دارند. شما به راحتی می‌توانید این کابل را از هر جایی خریداری کنید. وسایل نقلیه قدیمی ممکن است یک جک صوتی “مخفی” در پشت استریو داشته باشند.


وصل کردن گوشی به خودرو با کمک بلوتوث

وصل شدن به ضبط با بلوتوث


سیستم پخش صدای اتومبیل‌های جدید دارای بلوتوث است. اگر نمی‌دانید که خودروی شما دارای بلوتوث است، می‌توانید به دفترچه راهنمای ماشین مراجعه کنید. در دفترچه‌های راهنما شده است که خودروی شما بلوتوث دارد یا خیر. اگر شما بتوانید تلفن همراه خود را با استفاده از بلوتوث به ضبط ماشین متصل کنید به راحتی می‌توانید گوشی خود را مورد کنترل خود قرار دهید. متصل شدن تلفن همراه به ضبط ماشین با بلوتوث بسیار آسان است.


وصل کردن گوشی به خودرو با کمک نرم‌افزار


افرادی که دارای خودروهای جدید هستند، با کمک اپلیکیشن‌های گوناگون می‌توانند گوشی خود را به ماشین وصل کنند‌. برخی از ماشین‌ها قابلیت این را دارند که به‌جای سیستم صوتی ضبط، صفحه نمایشگر را بر روی آن‌ها نصب کرد‌‌. اپلیکیشن‌هایی مانند ARC به آسانی روی صفحه نمایشگر نصب می‌شوند و شما می‌توانید از طریق آن‌ها گوشی خود را به ماشین وصل کنید. برای متصل شدن تلفن همراه به برنامه موجود در نمایشگر، می‌توانید از کابل‌ها استفاده کنید.


برنامه اتصال گوشی به ضبط پایونیر

برنامه اتصال گوشی به ضبط پایونیر


امروزه صفحه‌های نمایشگر متفاوتی برای انواع خودروها تولید می‌شود که به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها برای متصل کردن گوشی خود به سیستم صوتی ماشین استفاده کنید. برنامه‌های مختلفی برای اتصال موبایل به ضبط پایونیر وجود دارد. برای نرم افزار اتصال گوشی به ضبط ماشین با usb، یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید از آن برای اتصال موبایل به ضبط پایونیر کمک بگیرید ARC است.
این نرم افزار از جمله بهترین نرم افزارهایی است که از آن برای اتصال موبایل به سیستم صوتی خودرو استفاده می‌شود. این اپلیکیشن بی‌نظیر روی تمامی ماشین‌ها قابل نصب است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که گوشی خود را بر مانیتورپایونیر متصل کنید. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار آسان بوده و از جذابیت زیادی برخوردار است.
شما با نصب این برنامه به علاوه بر اینکه می‌توانید فایل‌های صوتی خود را از ضبط پایونیر گوش دهید، امکاناتی از جمله نقشه، گوگل مپ و… نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد. شما از طریق پنل این برنامه می‌توانید کنترل گزینه‌هایی از جمله کتابخانه‌ها، ایتم‌ها، آلبوم‌ها، لیست‌های پخش را در دست بگیرید. علاوه بر این، این برنامه دارای رادیو اینترنتی است‌ که شما در اوقات فراغت خود می‌توانید به آن مراجعه کرده و از پادکست‌های رادیویی لذت ببرید.


طریقه وصل شدن گوشی به ضبط پایونیر با نرم افزار ARC

وصل شدن گوشی به ضبط با ARC


بیشتر بخوانید: رفع ارور های ضبط پایونیر

برای وصل شدن گوشی به ضبط پایونیراز این برنامه‌ استفاده کنید. ابتدا لازم است که آن را روی صفحه نمایشگر نصب کنید. نصب این برنامه بسیار آسان بوده و کار با آن نیز برای تمامی افراد امکان‌پذیر است. پس از اینکه فرآیند نصب برنامه تمام شد و آن را با موفقیت روی صفحه نمایشگر خود نصب کردید، لازم است که به قسمت تنظیمات بروید. در تنظیمات شما باید این اپلیکیشن را فعال کرده و آیتم، پس زمینه و… آن را به سلیقه خود تنظیم کنید. اگر برنامه برای شما باز نشد، می‌توانید فایل فشرده آن را دانلود کنید.
پس از اینکه برنامه روی سیستم شما اجرا شد، باید گوشی خود را به آن وصل کنید. برای متصل کردن گوشی خود به برنامه در ابتدا لازم است که بلوتوث نمایشگر ماشین و گوشی خود را روشن کنید. اینگونه گوشی شما به سیستم ماشین ‌وصل خواهد شد. البته اگر اتصال به واسطه بلوتوث برای شما دشوار است می‌توانید از کابل‌های کمکی مانند USB، کمک بگیرید.
راه‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با انجام آن‌ها، گوشی خود را به ماشین وصل کنید. یکی از مناسب‌تر‌ین ‌راه‌ها نصب و استفاده از یک اپلیکیشن خوب است. نرم افزار ARC این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون هیچ دغدغه‌ای گوشی خود را به خودرو وصل کنید و از فایل‌های صوتی خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *